ADHD och livet

Det har varit en lång resa och nu är jag beredd att prata om den och dela med mig. 

Sprang förbi min gamla blogg igår och det väckte många goda minnen, men också tårar. 

Många år har gått och förra året i november 2021 fick jag en ADHD diagnos. 46 år gammal och med en fin familj, två underbara döttrar och en fantastisk fru. Ja det är min flickvän som jag pratade om 2011 som också blev min fru. Vi gifte oss 2011-11-11. Den absolut lyckligaste dagen i mitt liv, förutom den dagen mina barn föddes. 

Jag kommer skriva om hur det kom sig att jag valde en utredning, men också allt som följt efter själva diagnosen. Tänkte lite sådär på ett ADHD vis att dela med sig är en bra idé, plus att det är viktigt för andra att läsa att de inte är ensamma.  

Uppdatering kommer senare om resan, tankar, glädje och sorg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0