Ivrig.

Ivrig är ett ord som definierar mig just nu. Jag vill att allt ska gå fort, även om jag vet att det är en resa som kommer ta tid. Det är inte lätt att hålla tillbaka och att man gärna vill skörda framgång varje dag, men ibland är det motigt.

Idag har halva tiden gått på början av intensiv delen på Xtravaganzas program. Jag längtar redan till den dagen jag får träffa andra med samma mål, problem och vision.

Idag är orken lite dålig och jag ska strax ut i solen och bränna bort några kalorier, en powerwalk och sen träffa min sambo nere på Eriksberg för lite sol och sommar mys. Sen är kvällen ledig då hon ska iväg på tjejmiddag.

Det som räddar mina kvällar från frestelser är nog att jag spelar online spel. Då tiden rinner iväg är det lätt att
låtabli. Man hinner bli trött och sedan är det raka vägen till sängen (fast oftast slutar det med att jag somnar framför tvn på soffan).

Nä sista halvtimmen av jobb sen sol.

//Franci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0