Ta daaaaaa.

Ja det var ett tag sedan man skrev något i bloggen alls, men jag antar att det är som med många andra att det kan gå perioder då det inte riktigt finns så mycket att skriva om.

Vad händer? Jo bor kvar i goa Göteborg och bara älskar denna stad. Jobbar och har nu två arbeten, är väl i takt med det nya Sverige där man helst ska jobba 16 timmar om dagen. Jag jobbar med ett företag som heter Trimdax där jag jobbar som kundsupport och säljer träningsutrustning. Är spännande och jag har möjligheten att ha många bollar i luften, vilket nästan är ett måste för att jag inte ska bli uttråkad. För första gången någonsin har jag en arbetsgivare som faktiskt påtalar hur nöjd han är och att jag gör ett bra arbete för företaget. Den sortens uppmuntran får en att vilja göra mer och jag ser fram emot varje samtal jag får. Utvecklande är det också. Uppskattat, och jag hoppas jag kan utvecklas som säljare men även som människa i ett jobb där jag har daglig kontakt med andra medmänniskor.

Jag jobbar även med två familjer som har funktionshindrade barn och dessa barn har lärt mig tålamod. Det är verkligen utvecklande och spännande att kunna vinna dessa barns förtroende och tillit. Jag har också lärt mig massor om olika diagnoser som ADHD, autism och turrettes syndrom. Ibland kan det vara påfrestande men så belönande på ett mänskligt och själsligt plan.

Politiken, ja det får bli en senare blogg eftersom jag skulle kunna skriva hyllmeter om mina åsikter om den svenska politikens utveckling. Så lite senare kanske jag kommer med ett sådant saftigt och utmanande inlägg. Jag har ganska starka åsikter om vad jag tycker är rätt och fel, går att utläsa från mina tidigare blogginlägg.

Nä dags att dra vidare till nästa arbete efter lite lunch.

Over and out

// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0