Ja men

Kanske dags att skriva nått. Blog är verkligen något man gör i perioder.

Livet rullar på och lägenheten tar form. Älsklingen är så duktig och har tapetserat hela vardagsrummet.
Har inte hjälpt till då jag hade tentaplugg hela veckan, men har lidit av extrema skuldkänslor för att
jag inte la en hand i arbetet. Dock målade jag taket och valvet in till vardagsrummet.

Igår var det ikea handlande och ett sånt stort super täcker. Ett täcke som täcker hela sängen och lite till.
Ja jag blev övertalad. Kvinnor har en förmåga att "hogga" täcket helt, men med lite övertalning gick jag med
på det och vi sov förträffligt.

Idag var det jobb och det är alltid lika kul att jobba med dessa två ungar. Hyss och en del filosofiska "tänk om" samtal med den äldsta av dem.

Nu sitter jag med mitt kaffe och druckit SOCKER i form av en energi dryck, för jag är så himla trött, toppat med starkt kaffe.

Har börjat träna igen och skaffat kort på friskisk, så det är jag och alla pensionärer. Trevligt faktiskt och skönt att komma igång. DE HA BASTU på sina anläggningar sååå himla underbart.

Nä nu ska jag göra annat.

bye bye and love.

Kommentarer
Postat av: Jennie

WOHOOOO!!!! His back!!! Ååååhhhh jättetäcken är bäst! hur gick tentan btw? Ska själv glupa i mej kaffe. Har massor att göra och typ bara roligt....nästan. Lite tråkiga vuxengrejer då men men. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!! När ska du skaffa Halebop loco??

2009-11-16 @ 07:16:12
URL: http://divan76.blogspot.com/
Postat av: Franci

Halebop kommer jag skaffa i slutet på månaden, då min bror också har det så ringer jag honom gratis, och dig också då.

2009-11-19 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0